Sunday, July 29, 2007

On asju

  • On asju, mis minust ei sõltu.
  • On asju, mille kohta on hea öelda, et nad minust ei sõltu, sest loll on see, kes vabandust ei leia.
  • On asju, mida saab edasi lükata, ilmselt jäävad neist paljud tegemata.
  • On asju, mida ei saa edasi lükata, vahel on selliseid ka, eks need saavad siis tehtud.
  • On asju, mida ma sunnin ennast tegema.
  • On asju, mida ma sunnin ennast edasi lükkama, ehkki kuradima raske on ja mõtet kah ei tundu alati. Vahel siiski selgub, et oli mõte, vahel ei saa sottigi.
  • On asju, mida ma tahaksin teha, aga ei tee, Millepärast siis ometi, seda ka ei tea. Vahel pole julgust, vahel tundub, et pole veel õige aeg, vahel ma arvan, et ma lükkan neid parajasti edasi, ehkki tegelikkuses võivadki nad tegemata jääda, aga seda ma veel ei tea ja ei usu.
  • On asju, milest ma saan aru, et need on valed, aga ma teen neid ikkagi.
  • On asju, millest ma kuulen, et need on valed, aga ma ei ütle midagi. Vahel igaksjuhuks, vahel, sest ei viitsi, vahel jumalteabmiks.
  • On asju, millest ma unistan, aga alati istub keeegi tark mees taskus, kes sosistab, seda ei saa, ei saa, ei saa. Kurat, et ta vait jääks.
  • On asju, mida ma tahan teha ja teengi, tegelikult neid on ju ikka ka. Aga kui vihma sajab, siis ei tule nad alati meelde.
  • On asju, mida ma parem ei näe, ehkki tean.
  • On asju, mida ma ei tea täpselt, ehkki näen.
  • On asju, mis ei huvita mind üldse, aga sageli ma tegelen nendega.

Tundub, et asju on mitmesuguseid. oleks vaid tarkust neid õigeid ära tunda ja ellu viia ja suudaks vahel seda sisetundehäält kuulda võtta ja selle järgi talitada. No eks ma seda ju ka teen, aga vahel tundub, et on asju, mis lihtsalt on ristipidi ees, et seda teha ja seetõttu tundub nende mittetegemine hetkel nagu mõtekam, või lihtsam või ohutum.Oh, neid asju.


No comments: