Thursday, July 05, 2007

Aru ma ei saa

Miks ma pean pakkima hakkama alati viimasel minutil? Mis mind takistab? Aega on mul ju praegu palju, kohe nagu ülearu või nii. Päev läbi oleks võinud minna ja ajada korda rahavahetamise, mõningate vajallike asjade ostmise ja mis iganes probleemid, aga ei, pigem passin siin ja ei tee mitte midagi. Vot homme õhtul nii 11 paiku, siis tuleb see tunne, et nüüd. No mõningate asjade jaoks on siis lootusetult hilja, aga ma siiski loodan, et ma suudan ennast homme kätte võtta ja ennast sunniviisiliselt kodust välja ajada. Ja ülejäänu jääb ju niikuinii 11 peale, vaevalt, et ma nüüd siis magama lähen, no ei ole siin teistel päevadel läinud ja ei lähe homme ka. Paras siis ju kell pool 4 siit arvutist või kust iganes püsti tõusta, autosse istuda ja ära sõita. Bussis on aega magada, mida seal siis veel teha.

Järsku mul on reisupalavik, no tere tore. Vot see on see vähese reisimise viga, vanasti mul seda ju polnud küll. Aga seda viga me siis nüüd vähehaaval parandame hakkamegi, see on üks piiisikene samm ja siis tuleb juba teine ja kolmas ja suurem ja parem. Niimoodi see käib. I believe in... what? Santa Clause? Ei, midagi muud vist ikka oli. I believe in ME!!!

Ja siis see ka, et

I have confidence in confidence alone
Besides which you see I have confidence in me!



Üks pisuke confidence peab ju alati käepärast olema, nagu ütles Maria, mitte Lihtsalt Maria vaid Maria, the nun.


No comments: