Wednesday, October 18, 2006

Positive

See, et positiivselt mõelda on juba iseenesest üks väga positiivne mõte. Ja sellest ma nüüd kavatsen kinni hoidagi. Ma pean mõtlema positiivselt, ma tahan mõelda positiivselt. Ja ma tahan, et need mõtted mu ümber tööle hakkaksid ja looksid sellise toreda positiivse ruumi, kus ma ennast jälle hästi tunda võin. Igastahes siiani on see toiminud. ma ju tean seda ja olen koguaeg teadnud, aga miks seda vahel nii raske teha on? No ei tea.
Ja nii armas, et on olemas sellised toredad vanad sõbrad, kelle poole võid pöörduda ja kes mäletavad sind ja tahavad uuesti meelde tuletada. See on vapustav ja see on tõesti armas. Selle valguses hakkad ennast ka jälle uuesti ja palju ilusamalt nägema.
Ma olen juba üsna palju õigeid asju teinud siin vahepeal. Ok, maailmamastaabis ei oma need nüüd mingit tätsust, aga minu maailmas küll, igastahes tekitavad tunde, et ma vähemat midagi teen.
Ja jälle siit moraal või mis iganes, räägi inimestega, räägi vähemat teiste inimestega kui need, kellele sa oma jutu suunata tahaksid, parasjagu ei ole kuuldel või on lihtsalt ennast kinni keeranud. nii kui ei räägi, oled jälle blokeeritud kõigest, imelik, naljakas, nii see on. ei tohi karta, et sind ei kuulata ja et sind ei taheta ja muud säärast. See ei ole võimalik. Lihtsalt ei ole.


No comments: