Sunday, November 21, 2010

Palju palju muutusi

Sattusin siia vist kogemata, sest vahepeal ei olegi pähe tulnud siia sattuda. Järelikult polnud vaja siis. Aga kui nüüd vaadata, et viimane postitus on tehtud ikkagi selle aasta numbri sees, ok, see on ka ainuke, mis on selle aasta numbri sees tehtud, aga kui palju asju on selle ajavahemikuga teiseks saanud. No ikka tohutult.

Mis on siis praegu teisiti:

1. Ma ei ole enam abielus - lõpuks ometi, see on hea ja vabastav.
2. Ma olen sellest faktist täiega üle saanud - ma alahindasin ennast selles osas, aga ma tulin sellega toime, suurepäraselt.
3. Ma olen vaba ja mina ise, iga päevaga üha enam.
4. Ma olen leidnud oma ellu päris oma inimese, kellega ma tahan koos olla ja kokku jääda, päriselt ka. Ja ma olen õnnelik ja tänulik, et see minuga juhtus.
5. Ma otsin uut tööd ja tegutsen selle nimel
6. Ma tahan Tallinnasse kolida ja tegutsen selle nimel
7. Mu vanem laps on Uus-Meremaal ja tal läheb hästi
8. Mu noorem laps on täiskohaga tööl, hakkab ülikooli lõpetama ja tal on girlfriend ja ta on selle kõigega väga rahulolev.
9. Ma olen saatnud hulgaliselt CV-sid, kirjutanud motivatsioonikirju ja ühe visiooni ja käinud ühel töövestlusel, ok, see kõik on toimunud viimase kuu jooksul ja see võtab aega, aga ma saan sellega hakkama.
10. Ma olen läbi viinud ärikeele kursused ja kohe varsti ka teeninduskeele kursused ja need läksid hästi ja ma sain palju positiivset tagasisidet.
11. Ma käisin Leedus ja sain endale sõbraks lapse, mis on väga hea ja päriselt ka. Ma loodan, et me jäämegi sõpradeks ja teeme koos veel palju toredaid asju
12. Ma suhtlen kõigi om sõpradega normaalselt ja mulle meeldib see
13 Mul oli kohutavalt tore suvi, ma rumal ei osanud seda lootagi ju. Thanks to my friends!!!
14. Ma remontisin oma korteri lõpuni, ma sain lahti segadusest, mis selle töö poolelijätmisega oli tekkinud ja ma elan nüüd ilusas kodus, kus on hea olla!
15. Ma sain omale raamaturiiuli, mis maksis palju raha ning mida ma ei planeerinud osta, aga asjaolude tõttu siiski ostsin ja sellest saigi alguse minu toa kordategemine, mis on kokkuvõttes väga positiivne. Ja riiul on ju aus ometigi!
16. Ma kirjutasin projekti ja käisin Walesis koolitusel, täitsa ise tegin ja sain tehtud ja raha ja kohutavalt tore oli ju.
17. Ma lõpetasin projektikoolituse ja tegin eksami ja kusjuures läks see väga hästi, järelikult olen ikka täiega õppimisvõimeline ju.

Mul on väga häid sõpru - seda ma teadsin enne ka, aga ma pean selle välja ütlema!

Nüüd mul on uusi sõpru ka!!!

Ja vanu uusi sõpru ka veel!!!

No comments: