Friday, June 29, 2007

Öös on asju

Ilmselt olen mina totaalne ööloom. Huvitav, kui terve mõistus minust võitu ei saaks, mis kell ma siis ükskord vabatahtlikult magama heidaksin? Nii kui tekib võimalus keeran ma jällegi öö ja päeva vastakuti ja elan öösiti. Ei aita ka hommikune tõusmine, see kella kümnene hommik.

Öös on midagi, mis on ainult minu, alati on olnud. Öösel tulevad kõige vabamad mõtted, öösel tulevad unistused ja nad tulevad väga lähedale. Öö on ainult minu oma. Raamatud on öösel huvitavamad, net on kuidagi hulluksajav ja ei lase enam välja, söök maitseb paremini. Nojah, mis siin ikka rääkida et peale kella kuut ei sööda. Peale kella kuut alles elu algab.

Ja ühel hetkel, no ok, ma ei mõtle sellele praegu, aga siiski, ühel hetkel tuleb see maailmasüsteem jälle õigeks pöörata. Ja ma tean, et see on raske, ja ma teen seda jälle.


No comments: